Gewoon Merel staat jarenlange ervaring in de branche en een persoonlijke samenwerking waarbij u één vaste contactpersoon heeft die zelf op zoek gaat naar uw nieuwe medewerker.
De juiste medewerker vinden voor vacatures via diverse online kanalen, daar zijn we goed in! Recruitment is een vak! Doordat we dit online doen, weten we hiermee toegang te vinden tot kandidaten die voor anderen onvindbaar blijven. Dit betekent dat dure locaties in winkelstraten overbodig zijn. Sterker nog, het gaat ten koste van de prijs. Doordat de meeste processen online gebeuren, kunnen we blijven vernieuwen en zijn de lijnen kort. We kunnen dus snel schakelen en continue kwaliteit leveren.
Wat u wilt, is bepalend in onze zoektocht naar de juiste werknemer. Allereerst maken wij kennis met uw organisatie en bepalen we samen welke oplossing het beste past bij uw behoefte. Het draait bij de invulling van een vacature wat ons betreft namelijk niet alleen om een functieprofiel. Bedrijfscultuur, de waarden en normen en sfeer, allemaal aspecten die specifiek bij uw organisatie horen en waarbij de ene kandidaat beter past dan de ander.
Gewoon Merel is een full-service HR organisatie. Onze betrokkenheid stopt niet om vijf uur maar staat ook buiten kantoortijden in het teken van de klant.
Doordat Gewoon Merel een volledige dienstverlener is, kunnen we u als klant en uitzendkracht de meest complete dienstverlening bieden. Dankzij de professionele ondersteuning van onze externe backoffice kunnen we de kwaliteit blijven garanderen en deze tegelijkertijd managen.
Uiteraard is onze backoffice gecertificeerd volgens gestelde normen:
• NEN-4400-1 gecertificeerd
• ABU lid en aangesloten bij de SNA
• Het gebruik van een G-rekening
Gewoon Merel - Fluitend naar je werk!